Wednesday, June 29, 2016

هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن

عنوان:هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن

اگر می خواهید تعطیلات خود را در محیطی لوکس و بی همتا بگذرانید، هتل پنج ستاره گراند میلینیوم بیجینگ (Grand Millennium Beijing ) با ارائه خدمات عالي خود و پذیرش شبانه روزی پذيراي مهمانان پکن مي باشد .هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن داراي ۵۲۱ اتاق مي باشد که مجهز به انواع امکانات رفاهی و سازگار با علایق تمام میهمانان است. اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل تدارک دیده شده است .

 امکانات رفاهی هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن شامل ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم و استخر سر پوشیده می باشد. حتی مرکز بدنسازی مجهزی نیز در هتل وجود دارد . ارائه خدمات نگهداری از اطفال از سوی هتل اقامت را برای والدین آسان می سازد.

هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن با داشتن فروشگاه هاي متعدد هدایا و سوغات به خود ميبالد و يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.قبل از بازدید از جاذبه های گردشگری پکن از خدمات تورهای هتل برنامه گردش خود را بخواهید .

از دیگر امکانات و خدمات هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن می توان به خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،فکس و کپی ،مرکز تجاری ،دستگاه خودپرداز ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،امکانات اتاق VIP ،رستوران ،روزنامه ،اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ،پذیرش و تحویل سریع ،گاوصندوق ،انبار بار و چمدان ،فروشگاه در هتل ،تهویه و بار اشاره کرد .

هتل ۵ ستاره جی دبلیو ماریوت بیجینگ ( JW Marriott Hotel Beijing ) با ۵۸۸ اتاق مجهز به امکانات رفاهی بی نظیر پذیرای گردشگران پکن می باشد . در کنار اتاق های عادی و استاندارد ، اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن فراهم شده است .

امکانات رفاهی هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن شامل ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد. مهمانان می توانند از مرکز بدنسازی مجهز هتل نیز بهره ببرند . در کنار اقامت فوق العاده می توانید از فروشگاه هاي متعد هدایا و سوغات در هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن بازدید و خرید های خود را انجام دهید . يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. می توانید از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنید و قبل از گردش در پکن، برنامه گردش خود را نيز از خدمات تورهای هتل بخواهید .

اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل برای برگزاری هرگونه جلسات و همایش ها موجود مي باشد.دیگر امکانات هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن شامل خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،آرایشگاه ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،فروشگاه ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجاری ،دستگاه خودپرداز ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،رستوران ،پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ،اتاقهای پاک و بدون سیگار ،آسانسور ،پذیرش و تحویل سریع ،انبار بار و چمدان ،تهویه و بار می باشد .

منبع: مهاجرت به استرالیا

No comments:

Post a Comment