Sunday, September 13, 2015

مهاجرت به نروژ و گرفتن اقامت و تحصیل در نروژ

دولتهای اسکاندیناوی یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت هستند.زیرا از حیث کیفیت زندگی رتبه اول را در بین کشور های دنیا می زنند. به همین دلایل استش که ما  مهاجرت به نروژ را به شما پیشنهاد می کنیم. نروژ دارای خصوصیات خاصی می باشد که این کشور را از سایر کشورهای جهان متمایز می کند.چاه های غنی نفت، جاذبه های توریستی بی نظیر این کشور از جمله این خصوصیات است. که موارد ذکر شده در مطالب فوق باعث افزایش مهاجرت به نروژ می شود.اين كشور شامل 19 استان و 448 شهرستان مي‌باشد، بخشداري هر شهرستان در زبان نروژي كمدن نام دارد كه موظف به اجراي قوانين و سروسامان دادن به زندگي مردم هستند. اين كشور با توجه به وسعت بالاي 300هزار مترمربعي جمعيتي در حدود چهارميليون و 380 هزار نفر دارد.امروزه نروژ يكي از ثروتمندترين كشورهاي جهان محسوب مي‌شود چرا كه كشاورزي در اين كشور از رونق بسيار بالايي برخوردار است و حتي يكي از بهترين و مرغوب‌ترين چاه‌هاي نفت دنيا را دارا مي‌باشد كه عده زيادي در پالايشگاه‌هاي نفت مشغول به كار هستند. میزان تحصیلات در نروژ ، درآمد ماهانه، امید به زندگی، بهداشت و تغذیه منطبق بر استانداردهای سازمان ملل می‌باشد و این استانداردها كاملا رعایت شده است. امید به زندگی در بین مردم این كشور تا 79 سال هم افزایش یافته است و موجب شده مردم آینده روشنی را برای خود تصور كنند. پایتخت این كشور اسلو می‌باشد وطبق استانداردهای متعارف زندگی در رده اول می‌باشد.

برای اخذ اقامت نروژ چندین طرق وجود دارد : اخذ اقامت نروژ از طریق تحصیل / اخذ اقامت از طریق ازدواج / اخذ اقامت نروژ از طریق کار.

روش تحصیل در نروژ به صورت لیسانس، فوق لیسانس و دکترا اداره می شود که بیشتر از 200 دوره در دوره ی فوق لیسانس به زبان انگلیسی برگزار می گردد و نیز تعداد بسیاری از دانشگاه های نروژ مقطع لیسانس رابه زبان انگلیسی برگزار می کنند. کلیه ی موسسات و کالج ها و دانشگاه ها در مناطق نروژ  درخواست مهاجرت جهت تحصیل در نروژ را می پذیرند.کلیه ی دوره های تحصیلی در کشور نروژ برای مهاجران بین المللی رایگان می باشد. شروع دوره ها از اواسط آگوست و پایان آن در اواسط ژوئن است. در نروژ مدت زمان دوره های تحصیلات تکمیلی به این صورت می باشد که در آن مدت دوره ی کارشناسی 3 سال و مدت دوره ی فوق لیسانس 2 سال و مدت دوره دکترا 3 سال است که شهریه هر ترم بین 300 تا 600 کرون می باشد.واحد پول کشور نروژ یورو نیست.

No comments:

Post a Comment